Internal Monster

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Ångestfri

Av internalmonster - 10 mars 2010 20:23

Idag har varit en helt okej dag. Jag kan faktiskt stolt statera att jag klarade mig utan minsta hets, vilket känns otroligt lättande   
Mina mål (på en god dag) är att lyckas hålla mig kring 1000 kcal per dag. Lyckas jag med det, då är jag nöjd. Kommer jag över den gränsen, då får jag grov ångest, som ofta leder till hets. Kommer jag under den gränsen, så får jag också ångest - då för att jag är rädd för att gå ner i vikt.

Haha, har ni hört något liknande? Jag är rädd för att gå ned i vikt, samtidigt som jag vill gå ned i vikt. Jag tror min ätstörning lider av schizofreni.
Hursomhelst resulterar detta i att jag väldigt sällan lyckas göra rätt. (Dvs inte håller mig kring 1000kcal-gränsen)

MEN IDAG. Idag lyckades jag. Idag är en av få ångestfria dagar. *njut*

Det var en kort dag i skolan idag, stack vid ett. Efter det bar det av till körskolan, för här skall det köras! Hrmm, ja, så bra man kan köra efter att inte ha suttit i en bil sedan innan snön förra året..   Inom fem minuter lyckades jag meritera två motorstopp, mitt i en korsning.

(Körskoleläraren belönade mig varken med two-thumbs-up eller klappar på ryggen.)


Ibland lyckas man.


 

Sommar, transperanta klänningar och vackra hattar   


 
 
Miss Piggie

Miss Piggie

10 mars 2010 22:03

Vad skönt att du sluppit ångesten =)
Haha ajdå, lät ju inte som om körningen gick superbra... Men jag är lika illa jag, två failade uppkörningar och sen har jag inte kört sen snön för att teoriprovet gick ut :P

http://misspiggie.blogg.se

 
Miss Piggie

Miss Piggie

10 mars 2010 22:13

Sv: Haha tycker absolut du ska sätta en gräns vid 30, gör allt så mycket enklare =)
Åh, te är underbart. Och ja bakning är trevligt men förstår hur du tänker kring 'effekterna' det har...

http://misspiggie.blogg.se

 
Isa

Isa

11 mars 2010 10:21

Haha, jag tror alla ätstörningar lider av schizofreni ;P

Skönt att höra att dagen gått bra! Ta hand om dig, Kramar

http://everydayfrometheinside.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av internalmonster - 30 mars 2010 17:03

Förlåt för att jag varit borta. Om man nu kan kalla det det. Jag har egentligen följt alla bloggar slaviskt i smyg. Försökt dölja mig. Försökt gömma mig.   För jag vill inte vara med om det här. Jag vill inte tillhöra det här, jag vill inte repre...

Av internalmonster - 18 mars 2010 07:44

Godmorgon. Fast det här är ingen bra morgon. Alls. Och inte blev det en bra kväll, heller.Det blev ett äpple vid tre. En grovbaguette med ost och skinka vid fem. En halv portion broccoli- och ostsoppa vid sju. En halv kopp te vid nio. Ånghäst.   ...

Av internalmonster - 17 mars 2010 13:08


Goddag!Idag är det onsdag, och jag är hemma (för första gången på flera veckor?) igen! Har kurat hos min pojkvän länge nog nu, behövde komma hem för att hämta nytt ombyte. Lika bra att passa på att göra allt jag inte kan göra när han är i närheten, i...

Av internalmonster - 16 mars 2010 10:25

Jag vet inte hur nyfikna alla är, men jag tänkte lägga ut ett par bilder på mig.      Detta gör jag emellertid inte för att få peppande kommentarer om mitt utseende, utan visar bara för att ni utanför ska kunna få en bild av mig. Jag ser v...

Av internalmonster - 16 mars 2010 09:30


Hej igen - jag har varit borta många dagar nu, det vet jag.Har längtat efter att komma in och skriva av mig, men har inte haft möjlighet, alls. Har varit hos min pojkvän hela helgen, som planerat. När han är i närheten kan jag inte logga in, jag ka...

Presentation


Jag är nyss fyllda arton år, och jag har en inneboende i min kropp som driver mig till dem mest hemska tankar, olidlig ångest och ohälsosamma impulser.
Jag vet inte om man kan kalla det en ätstörning, men något är fel med mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards