Internal Monster

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Liten bit av mig

Av internalmonster - 16 mars 2010 10:25

Jag vet inte hur nyfikna alla är, men jag tänkte lägga ut ett par bilder på mig.


    


Detta gör jag emellertid inte för att få peppande kommentarer om mitt utseende, utan visar bara för att ni utanför ska kunna få en bild av mig. Jag ser varken underviktig eller undernärd ut enligt mig själv, utan som en hälsosam, normalviktig tjej.

Jag hoppas ni ser samma sak.


Jag har inte ett anmärkningsvärt mellanrum mellan låren och har rätt breda överarmar.


Förstör inte dig själv mer!, skriker monstret.
Du är bra som du är!, skriker förnuftet tillbaka.


Hur kan man inte utmattas av alla skrik? Vilket lyssnar ni till?

 

För att testa er verklighetsuppfattning är - vad tror ni jag väger?

 
 
Erika

Erika

16 mars 2010 11:41

Sv; Tack

http://anaaddict.blogspot.com

 
Miss Piggie

Miss Piggie

16 mars 2010 14:12

Du är ju jättefin! :3
Lyssna på förnuftsrösten för den andra är bara dum,
Kram

http://misspiggie.blogg.se

 
Cookie

Cookie

16 mars 2010 14:18

Sv: ja visst är det:)

Vad har du för BMI? Du är snygg:)

http://donttakeorderfromacookie.blogg.se

 
lis

lis

16 mars 2010 16:07

gud.. alltså, inte för att låta pervers.. men din kropp är jättefin.. :)

sv: jo, han verkar tycka om mig. bry sig. men jag är bara rädd att han ska tröttna, eller alltså. jag vet inte. det är monstrena, du vet.. de säger som sagt att man inte är bra nog - trots att man försöker intala sig själv att man är bra. men.. ja. jag vet inte. jag hoppas han bryr sig så mycket som det känns.. :)

http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

 
Miss Piggie

Miss Piggie

16 mars 2010 19:22

På riktigt? Men gud, tack! Vad glad jag blir =D
Jo jag försöker, de har börjat tystna mer och mer men ibland dyker de upp. Till skillnad från förut när de fanns hela tiden och var tysta nån gång ibland ^^;
Ta hand om dig!
Kram

http://misspiggie.blogg.se

 
lis

lis

16 mars 2010 19:29

sv: du är så gullig! tack för dina fina ord

http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

 
Isa

Isa

16 mars 2010 20:27

Du är ju riktigt, riktigt fin! Precis en sån där kropp vill jag också ha... :)

Kämpa på du själv också :)

http://everydayfrometheinside.blogg.se

 
Miss Piggie

Miss Piggie

17 mars 2010 08:21

Ja den dämpar och hjälper oerhört mycket. Tror på riktigt inte att jag klarat av att börja bli frisk så "lätt" om jag inte haft honom.
Alltså, jag Vill säga att det bara är att sluta lyssna på rösterna, och egentligen är det väl det man gör. Men jag började väl helt enkelt med att försöka strunta i dem, man hör ju fortfarande rösterna, men gå tvärt emot dem. Tvinga i sig maten bara för att försöka förstå att den inte är det superläskigaste som finns. Och sen har min pojkvän hjälpt så oerhört, ofta utan att ens veta om det. Jag kan stå och känna mig svullen och ful efter ett äpple och så smyger han upp med en kram och nackkyss och viskar att jag är den vackraste flicka han sett. Så jag vet egentligen inte alls vad jag gjort; varit olydig gentemot rösterna och på något sätt lyckats skaffa världens bästa pojkvän? ^^;
Jag tror det kan vara bra att din pojkvän vet om det, men egentligen bara om du verkligen verkligen vill bli frisk. Mitt ex visste om mina monster och gick och snackade om det bakom min rygg för att han "var orolig" och då ville jag bara gå ner mer för att visa att jag klarade mig ändå. Min nuvarande pojkvän fick reda på det ungefär när tankarna på att bli frisk började komma och reagerade med att "vi tillsammans kan få mig frisk" så.. Men vill du bli frisk på riktigt tror jag det kan vara en ide att berätta. Bara för att ha nåt mer konkret stöd än oss bloggare.. =S

http://misspiggie.blogg.se

 
s

s

17 mars 2010 14:18

Jättefin kropp! :)

http://www.ziggi.blogg.se

 
Ebba

Ebba

17 mars 2010 16:06

Eftersom att du har så smala höfter så skulle du vara tvungen att ha farligt lågt BMI innan du får ett mellanrum mellan låren! Men jag skulle nog snarare placera dig på "smal"sidan av "normalskalan", för du är definitivt inte "normal-normal"! Svårt att förklara ;)

Men du är smal och behöver verkligen inte gå ned i vikt!!

http://srecanosmeh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av internalmonster - 30 mars 2010 17:03

Förlåt för att jag varit borta. Om man nu kan kalla det det. Jag har egentligen följt alla bloggar slaviskt i smyg. Försökt dölja mig. Försökt gömma mig.   För jag vill inte vara med om det här. Jag vill inte tillhöra det här, jag vill inte repre...

Av internalmonster - 18 mars 2010 07:44

Godmorgon. Fast det här är ingen bra morgon. Alls. Och inte blev det en bra kväll, heller.Det blev ett äpple vid tre. En grovbaguette med ost och skinka vid fem. En halv portion broccoli- och ostsoppa vid sju. En halv kopp te vid nio. Ånghäst.   ...

Av internalmonster - 17 mars 2010 13:08


Goddag!Idag är det onsdag, och jag är hemma (för första gången på flera veckor?) igen! Har kurat hos min pojkvän länge nog nu, behövde komma hem för att hämta nytt ombyte. Lika bra att passa på att göra allt jag inte kan göra när han är i närheten, i...

Av internalmonster - 16 mars 2010 09:30


Hej igen - jag har varit borta många dagar nu, det vet jag.Har längtat efter att komma in och skriva av mig, men har inte haft möjlighet, alls. Har varit hos min pojkvän hela helgen, som planerat. När han är i närheten kan jag inte logga in, jag ka...

Av internalmonster - 12 mars 2010 07:44


Godmorgon lovelies!Idag har jag sovmorgon, för första gången på evigheter! Brukar alltid behöva kämpa mig upp vid 5, men nu fick jag gå upp 7. Tack gudars   Ska snart ta och göra iordning min dagliga frukost, som jag beskrev igår. Ja, jag äter fakt...

Presentation


Jag är nyss fyllda arton år, och jag har en inneboende i min kropp som driver mig till dem mest hemska tankar, olidlig ångest och ohälsosamma impulser.
Jag vet inte om man kan kalla det en ätstörning, men något är fel med mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards