Internal Monster

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Gömd - bortglömd - normal?

Av internalmonster - 30 mars 2010 17:03

Förlåt för att jag varit borta.

Om man nu kan kalla det det. Jag har egentligen följt alla bloggar slaviskt i smyg. Försökt dölja mig. Försökt gömma mig.


För jag vill inte vara med om det här. Jag vill inte tillhöra det här, jag vill inte representera det här. Jag vill vara normal.

Därför försöker jag försvinna nu. Fast det är lättare sagt än gjort. Problemen försvinner inte bara för att jag inte skriver om dem.

Jag vet inte vad jag ska göra.

 
 
lis

lis

30 mars 2010 21:37

jag hoppas att du kan ta dig ur all skit, att du kan bli så "normal" som du vill vara. för jag tror du förtjänar det

http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av internalmonster - 18 mars 2010 07:44

Godmorgon. Fast det här är ingen bra morgon. Alls. Och inte blev det en bra kväll, heller.Det blev ett äpple vid tre. En grovbaguette med ost och skinka vid fem. En halv portion broccoli- och ostsoppa vid sju. En halv kopp te vid nio. Ånghäst.   ...

Av internalmonster - 17 mars 2010 13:08


Goddag!Idag är det onsdag, och jag är hemma (för första gången på flera veckor?) igen! Har kurat hos min pojkvän länge nog nu, behövde komma hem för att hämta nytt ombyte. Lika bra att passa på att göra allt jag inte kan göra när han är i närheten, i...

Av internalmonster - 16 mars 2010 10:25

Jag vet inte hur nyfikna alla är, men jag tänkte lägga ut ett par bilder på mig.      Detta gör jag emellertid inte för att få peppande kommentarer om mitt utseende, utan visar bara för att ni utanför ska kunna få en bild av mig. Jag ser v...

Av internalmonster - 16 mars 2010 09:30


Hej igen - jag har varit borta många dagar nu, det vet jag.Har längtat efter att komma in och skriva av mig, men har inte haft möjlighet, alls. Har varit hos min pojkvän hela helgen, som planerat. När han är i närheten kan jag inte logga in, jag ka...

Av internalmonster - 12 mars 2010 07:44


Godmorgon lovelies!Idag har jag sovmorgon, för första gången på evigheter! Brukar alltid behöva kämpa mig upp vid 5, men nu fick jag gå upp 7. Tack gudars   Ska snart ta och göra iordning min dagliga frukost, som jag beskrev igår. Ja, jag äter fakt...

Presentation


Jag är nyss fyllda arton år, och jag har en inneboende i min kropp som driver mig till dem mest hemska tankar, olidlig ångest och ohälsosamma impulser.
Jag vet inte om man kan kalla det en ätstörning, men något är fel med mig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards